Home | About Us | Activities | Promotions | Facebook | E-mail Us

Wednesday 23 October 2013

Rain drops...



Sebelum turun kerja tadi,hujan lebat. Aku tunggu hujan reda dulu. Diluar, air hujan meluncur laju dihujung bumbung membuatkan aku terfikir untuk mengambil gambar titisan air. Dibawah ni adalah gambar2 yang aku ambil. Beginner katakan... Banyak yang perlku pelajari. 

Kesimpulan drp gambar yang aku ambil ni, kita kena ada background gelap, kasi speed shutter tinggi skit lagi ( 1/400 sec or above ) dan posisi yang baik tuk shoot. Baru la nampak cantik lagi... Aku mengalu-alukan komen drp sahabat untuk memperbaiki lagi foto camni di lain kali...


f5.6
1/125 sec.
ISO-200


f5.6
1/125 sec.
ISO-200

 f5.6
1/200 sec.
ISO-200

 f5.3
1/200 sec.
ISO-200
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...